Arkadaşlar eniştem 27 yasinda 4 gundur hastanede yatiyor vucudunda fazlasiyla enfeksiyondan menenjit gecirdi . Ve yogun bakimda entube yatiyor. Antibiyotige baslandi uyutuluyor. Dozunu azaltip bakiyor doktorlar tekrardan uyaninca nobet gecircekmi ve surekli nobet geciriyor😞😞 enfeksiyondan nobet gecirilirmi ve tedavi ne kadar surer bilginiz varmi