Nilsultan10 bende hipp organik combiotic kullanıyordum ama bizim buralardaki eczanelerde bulunması zor biraz sıkıntıya düşmeyim diye Aptamil e geçtim Aptamil her yerde var. Hemen hemen 10 gündür Aptamil veriyorum bı sıkıntı yaşamadık çok şükür 🙏🏻 bugün tam 2 aylık oldu bebeğim en son aşıya gittiğimizde 4.200 dü şuan bilmiyorum salı günü aşı var o zaman öğrenecem. Benimde sütüm kesildi mamaya başladım 40 çıkınca ilk baslarda 90 CC verdim bı kaç kere baktım doymuyor aranıyor ağlıyor 120 CC çıkardım 3 4 saatte bir içiyor mamayı aralarda emziriyorum birde az geliyor sütüm