Nisanida birinci ay doğduktan sonra gece ve gündüzü ayırt etmeye başlıyorlar sizde destek verip öğretirseniz gündüz aydınlık sesli ortam da gece loş veya karanlık sessiz ortamda uyutmaya ve mümkün olduğunca gece uykusuna geçirdikten sonra ışık acmamaya özen gösterirseniz, rahatlıkla öğrenebilirsiniz diye düşünüyorum.
Cok şükür ben minigimde öyle yaptım hala da devam şu an 5 ay 11 günlüğüz gece uykusuna yatamadan rutinleri yapıp ışığı kapatıp uyuruz,
En baştan düzene koyunca o şekilde daha rahat ilerliyo, hem siz rahat ediyorsunuz hem bebis güzel uyku cekiyo
Bi de ne kadar doğru bilmiyorum ben akşam vakitlerinde bebisin gece uykusuna kadar olan zamanda kısa akşam uykusu yaparsa o zamanlarda karanlık odaya ya da sessiz bi yere götürmüyorum gece uykusuna geçişte karanlık ve sessiz yapıyorum
🥰☺😍