Özellikle gece uykusuna çok zor dalıyor ve uykudayken baya sıçrayıp uyanıyor. Gündüz sorun yok, evde çok yüksek seste yok ama akşam uykusuna daldığında çıt sesine irkiliyor çok korkuyor. Sebebi nedir acaba , sizdede böyle mi? Bazen asla durmuyor heyecanlanıyor çok nefes nefese kalıyor uyanıkken sebebi ne acaba ? Konuşmak mı istiyor ?