Selamlar,
Kizim 8 aylik meme mama gidiyorduk ek gidayabgectigimizden beri mama hiic istemiyor sanirim tadini begenmiyor artik benim sutum en basindan beri az oldugu icin ek gida alsa bile mamayi 1 yasina kadar vermek istiyordum. Tecrubeli olanlara sormak istiyorum sizce azda olsa anne sutu ve ek gid artik yeterli olur mu yoksa mamayi tatlandirmayi falan deneyerek vermeye devam etmelimiyim.Gunde 3 ogun ek gida aralardada meme veriyorum. Ama calistigim icin gunduzleri sadece sabah9 oglen 13 ve aksam 17 ve sonrasi emzirebiliyorum.