Sibel-brls Kızlar 54 günlük bebeğim var emziriyorum. Ama bir yandan da artık sıkıldım biraz değişime ihtiyacım var saçlarımı kestirip boyatmak istiyorum sizce birşey olur mu? Aranız da bu dönemde saç boyatan var mı 🤔
Beyzaduru09 Sibel-brls Ben dipleri elletmedim ombre yaptırdım. Ama kızımda komple boyamistim bı sıkıntı yaşamadım
Memfis- Benim 2 aylık bebeğim emziriyorum ve boyadım saçlarımı . Emzirme dönemi hamilelik gibi değil ki belki 2 yıl emecek 🙄
Sibel-brls Memfis- sütün tadı değişir emmek istemez falan yazıyor şu o yüzden biraz korktum siz de böyle bir durum olmadı değil mi 🙄