Biz şapka hiç sevmiyoruz kışın ortasında sokaga çıkarken bile bagris cagris giydiriyorum 😁muhtemelen yüzünü de örttürmez ama bi denerim yarin.
Bizde kolik bebegiz maalesef ataklarla kolikler aynı geceye denk gelirse tamammmm geçen sabah 6da en son eşime bebegimiz sana emanet ben balkondan atlamaya gidiyorum demiştim 😁😁😁