Abdulazim04 Anneler ben emzirdikten sonra gogusume bi yanik var yakiyor sanki sizdede oyle oluyormu ?????
zakdeniss Abdulazim04 kesinlikle lahana tavsiye ederim canım kurtarıcım oldu şükür yara olayını da hafif atlattık..
Phtc Abdulazim04 canım çok uzun zaman aynı durumu yaşadım, tam boşaltmadığın için oluyor, artık emzirdikten sonra sağma makinesiyle de sağıyorum çok şükür ne yanma kaldı ne kızarma , mutlaka boşalt mastite dönmesin
zakdeniss Abdulazim04 evet canım benim de öyleydi. Sanki diplerden göğüsümün ucuna doğru alev geliyo gibiydi sızlıyordu. Lahana koydum ilk koyduğum an sizi arttı daha sonra geçti. Yara olmasını da engelliyo o yüzden yara olayını hafif atlattım dedim belki başkalarına da yardımcı olur diye..