Bebeğim (7,5) aylık gündüzleri artık memeyi red ediyor tutmamak için elinden gelen bütün çabayı gösteriyor keşke bu çabayı emeklemek için gösterse o ayrı 😂ve aptamil devam sütü vereyim dedim günde 1 öğünde olsa içsin diye onu da almıyor geceleri emiyor tek ama doymuyor sanırım çünkü 2 saatte bi kıvranıp kalkıyor önerdiğiniz anne sütüne daha yakın olan devam sütü hangisi yardımınıza ihtiyacım var ☹️