Merhaba anneler
Oğlum bir haftadır kakasını yapamıyor fitil denedik ise yaramiyor fitil çıkıyor kaka yok şuan 3 gundr duphalac şurup dedi doktor ama hala bişey yok kakasi geldiği zman yapmamak için elinden geleni yapıyor ağlıyor çok üzülüyorum napicam bilmiyorm anne diye bagirdikca içim kopuyor