Derinbbk Biz de ilk 6 ay meme + biberon şeklinde gittik. Ek gıdaya başladıktan sonra biberonla anne sütü vermeyi bıraktım. (Ara ara dışarıya cıkarken uzun yola giderken falan süt sağıp biberonla beslendiğimiz oluyor.)
Avent ve Lansinoh ikisini kullandım bu süreçte hep. İkisinden de severek içti oğlum. Umarım yardımcı olabilmişimdir. 🌸