Arkadaşlar 1,5 sene oldu sezeryan doğum yaptım. Bel ağrısı daha da şiddetlendi her hareketimde ağrıyı hissediyorum. Özellikle yürüyüş yaptıktan sonra veya çok ayakta kaldıktan sonra sanki canımı alıyorlar 😞 doktora gitsem fizik tedavi diyecek. Peki bu ağrıyı kesecek ilaç vs varmı bilgisi olan yazabilir mi ?