1annekiz ben 26 aylıktı başladık konuşup kendini ifade edebiliyordu tuvalete 4 günde bitti işimiz çişini de son gün tuvalete yaptı kakasını da, şimdi 30 aylık kendi gidiyor tuvaletine yapıyor, ben 2 gün anlattım güzelce bak sana kilod aldık AA kedili falan diye, sonra bir pano yaptım her. Çişi ve kakasını yaptığında oraya bir stiker etiket yapıştırıcaktı o onu şevk etti ama 2. Günden sonra çişin varmı demedim öyle dersek sürekli inat ederlermiş çiş yaptı rahatsız olana kadar değiştirmedim baktım benn inatçıyım 😬 hallettik halledilir