Once erkek dediler sonra 3 gun arayla farkli dr kiz dedi sonra baska bir dr kesin erkek dedi acaba degisirmi sastim kaldim en sonuncu doktora kordon degil dedim yok dedi kordon olsa anlar heralde demi kesin oglan dedi🤭Inşallah değişmez oglandir bi kizim var
Onda hemen ogrendim cinsiyeti 13 haftalık sozde erkekler daha erken gosterir derler ama