Tuubakoc
İki tane yeşil ekşi elma (4e bölünecek her biri)
Bi tane limon (dörde bölünecek kabuğuyla)
İki tane çubuk tarçın
Çok az taze zencefil (biraz fazla olunca bile çok acı yapiyo)
6 7 adet tane karanfil
Bir iki tane top karabiber (toz da olabilir)
Hepsini üç litre suyla elmalar pörsüyene kadar kaynatın günde bir buçuk litre içilecek
Ya beş gün üst üste içip beş gün ara verip tekrar başlıcaksiniz (bu şekilde devam edecek istediğiniz zamana kadar)
Ya da 15 gün içip 15 gün ara verip aradan sonra tekrar 15 gün iceceksiniz
Instagramda siskokata diye bi sayfa var bende ordan görmüştüm eski gonderilerine giderseniz bulursunuz daha iyi anlatıyor o
EMZİREN ANNELER İÇEMİYOR bilginiz olsun