Bebeğim 2-2.5 saat uyku aralığı yapıyor. Uyku işaretlerini takip etmeye çalışıyorum. Öyle hassas bir denge ki uykusu gelmeden yatağa yatırmamalıyım, uykusunun geldiği o zaman dilimini kaçırmamalıyım. Her ikisi de uyumama ile sonuçlanıyor. Sizler bu dengeyi nasıl kuruyorsunuz?