2840 kg doğan bebeğim 3. Ayda 5150 kg olmuş. Sadece anne süt alıyor. Doktor aslında zayıf ama doğum kilosuna göre kilo alımı iyi dedi. Bebeğim bana zayıf gibi geliyor, bu kiloda yenidoğan var nerdeyse. sizce nasıl? 3 aylık bebesi olanlar sizde durumlar nasıl