suni Merhabalar güzel anneler😍😍😍, bebeğim 2ay 18 günlük ve anne yan beşiği almayı düşünüyorum acaba anne yan beşiği kaç aydır kullanılır yani 1yaşına kadar kullanılır mı ? Sizce ….?
unkurabiyesii suni malesef en fazla 6-7 ay kullanırsınız. Dönmeye tutunup kalkmaya başladığında kullanılmıyor
Blackmom suni kızım 2 yaşına girmek üzere hala kullanıyorum sanırım 3 yaşa kadar gidecek gibi 😊 Yatağıma yapışık ve 60*120 ebatında 3 kademeli boyuna göre ayarlanabiyor ama gerek duymadık
Zeynep-alya suni doğdugundan beri kullanıyorum suan 10 aylık ben cok memnunum ve gercekten cok cok rahat oluyo iyiki almışım benim kızım tutunup kalkmaya basladı artık benim beşik 3 kademeli bi alta kademeye indirdik tutunup kalksada beşikten asla çıkamaz düşemez takla atmaz