Merhaba, bende hamileyken emzirdim 6. Ayima kadar hic bir sorun olmadi sonra oglum kendiliginden birakdi 15 aylikken 2 ay oldu suan 8 aylik hamileyim 2 aydir emmiyor bebde korkmusdum ama doktorum hic bir sorun olmaz dedi emse daha emzirirdim ama kendisi birakinca bende zorlamadim.