Kızlar 6 günlük bebeğim var ve göğüslerim yara oldu lansinoh ve lanolin kullandım zeytinyağı sürdüm ama fayda etmedi geçmiyor kremler bitti göğüslerim geçmedi kanıyor artık çok canım yanıyor varmı tavsiyesi olan madecassol diye bir krem varmış iyi geliyormuş kullanan varmı yada farklı birşeyler yapıpta iyi gelen 😞