mlkbykk Bebeğim iki aylık, bazen ağlarken başını geriye doğru atıp vücudunu yay gibi geriyor. Gaz sancısından olabilir diye düşündüm. Sizin bebekleriniz de yapıyor mu?
Teemo07 mlkbykk aynen gazdandır. Bizde cok yaşadık meme reddine kadar gitti bende. Bol bol masaj yap, ayaklarını sıcak tut. Sende emziriyorsan rezene iç, yemeklerine kimyon koy. Gün içerisinde de karın masajı yap, gazın birikmesini engeller.