Lulemom evde markasının toz mayasını alıyorum. İçim markasının günlük şişe sütüyle yapıyorum. Şöyle ki 1 lt sütü kaynatmıyorum da üstü böyle kaymaklaşınca kapatıyorum. çay bardağının yarısına sütten koyuyorum. Ilımaya bırakıyorum. Serçe parmağım 7 saniye içinde kalıyorsa ideal ısıya ulaşmış oluyor ve bir paket toz mayayı döküyorum bardağa karıştırıyorum. Aynı zaman tenceredeki sütte ideal ısıya ulaşmış oluyor. (7 saniye) sonra çay bardağındaki karışımı döküyorum tahta kaşıkla karıştıyorum. Tencerenin kapağını kapatıp, sofra bezlerleriyle iyice sarıyorum. Yaklaşık 8-9 saat bekliyor. Sonra tencerenin kapağı açık şekilde dolaba koyuyorum. 3-4 saat de orada dinleniyor. Taş gibi yoğurt oluyor 😍 Hiç şaşmadı bugüne kadar. Bebeğim 16 aylık 3-4 güne bir yapıyorum.