Biz de 1 ay kadar önce ailecek geçirdik. Oğlum o zaman 8 aylıktı, önce öksürmeye başladı sonra nefesi giderek tıkandı. İlk geceler uyuyamadı tıkanıklıktan ve öksürükten boğazı çok acıyordu ağlıyordu. Emmek istemiyordu. Sonradan omicron varyantının bebeklerde krup yani larenjit semptomları oluşturabileceğini okudum bir makalede cidden de öyleydi. Buhar makinesi aldık, sürekli buhar yaptık. Odayı nemlendirdik, Mustelanın göğüs rahatlatıcı kreminden sürdüm sabah akşam o da bayağı rahatlattı. Sıvı tükettirdim bol bol, çok şükür 1 haftaya iyileşti bebeğim. Size de çok geçmiş olsun Allah şifa versin