Sureyya58 aynı durumdayız ayakta duruyor yürüyor biraz. Oturması da iyi ama asla emekleme pozisyonu almıyor dizlerinin üstüne duramıyor. Biz 1 yaşındayız. Tutunup kalkmıyor elinden tutarsam kalkıyor. Sizin bebeğinizin durumu nasıl oldu. Dizlerinin üstünde durabildi mi ? Süreci anlatır msınız bende çok endişeleniyorum. Uzun süre geçmiş üstünden bebeğinizin durumu nasıl şu an ?