MomQueen ah sütüm olsaydıda ağlaya ağlaya emzirseydim,o mamaya alışmasaydı..bence sütün varken doğru emzirmeye bak..youtubedan bal şimdi nasıl emziriliyor bebeğin doğru tutamadığı için yara oldu meme ucların..e vitamibi cok iyi geliyor ampulde alıp kırıp sürüyordum ama emzirmeden sil gögsunu,yarın ilk işin sağlık ocağına git al bebeğini,orda cok güzel yardımcı oluyolar nolursun valla sütğn varken kaybetme onu emzir bol bol iyileşmeye bak lütfen