ranaylmzelif_ 3 ay 11 günlük kızım var sürekli ağzını şapırdatıyor sakız varmış gibi normal mi bu kızlar merak ettim araştırdım da birşey çıkmadı
pilavustutavuk ranaylmzelif_ cok normal 😃 oğlumda yapardı. Burda bir cok bebek yaparmış..bende yazmıştım zamaninda.
sanis61 ranaylmzelif_ gelişim süreci normal bende çok korkmuştum çok araştırdım sonrasındada diş çıkardı salyalarla uğraşıyoruz şuan 🥰
11Hilal11 ranaylmzelif_ ben de basta cok korkmustum ama normal 7 aylik hala yapiyor bazen agzina bir sey mi aldi diye bakiyorum ama yok sapur supur edip duruyor yemek yer gibi 😀😀😀
Denizmeryem ranaylmzelif_ benim kızım da 3 aydan başladı yapmaya çok sık yapmıyordu tabi şimdi 6 aylık sıklasmis mesela o hereketi