goktugmehmet Kızlar benim sekiz gün oldu doğum yapalı ama ayaklarımı bi görseniz davul gibi şiş gram inme yok ne yapmam lazım yaşayan varmı
Selenkuzey goktugmehmet bir zaman sonra iniyor Merak etmeyin bol su iç demişti doktorum bana öyle yaptım.
mlkbykk goktugmehmet benim de öyleydi davul gibiydi, uyurken ayaklarını yüksekte tut, bol bol su iş ve yürüyüş yap iyi geliyor
Busraaslan goktugmehmet inmesi hemen hemen 1 ayı buldu benimde uyurken ayağımın altına yastık koyuyordum bol su ve yürüyüş yapmaya çalışın 🙏🏼
luppoyanak goktugmehmet ben yaşadım canım duşakabinin içinde yuvarlak yuvarlak kabarcıklar var yerde normalde batmıyor ama hamileyken ve doğumdan sonra da bi süre hep ayaklarıma batıyordu 37 numara ayaklarım 42 olmuştu 😱 zamanla geçiyor merak etmeyin
Berilsmom46 Bol yürüyüş yapmak gerekiyor oyy o şişlik çok kötü ya kırık gibi aynı çok canımı yakıyordu benim geçmiş olsun size de