Kızlar bebeğim 8 aylık doğduğu günden bu yana bir kere de sorunsuz yattığını hatırlamam hep ağlayarak uyur emeklemoyor dıs de çıkarmadı hiç ne yapsak memnun edemoyoruz buronsit oluyor 20 günde bir acaba o yüzden mi hep huysuz diyrouz ama yok yani doğdu doğalı böyle psikolojim çökmüş durumda ne yapmam lazım Allah rızası için akıl verin😭