kızlar size danışsam 10 aylık bebeğim sabah 150 ml mama içiyor öğleye doğru kahvaltı yapıo. Öğlen 120 ml mama bazende mama yerine meyve püresi yiyor. 3 saat uyur sonra uyanınca 150 ml püre gene meyve yada sebze. arada elden bişiler veriyorum kendim yerken. akşam bidaha 120 ml ek gıda. uyuyakalmazsa mama 90 100cc uyuyakalırsa içmiyor. böle uyuyor gece asla uyanıp yemez 8 9dan sonra yeme işimiz bitiyor sizce yemesi nasıl çok zor yediriyorum çünkü bunları bile