Merhabalar;
bileğinde ağrı olup, de quervain tanısı koyulan arkadaşlarım, aramızda iyileşen oldu mu?
neler yaptınız bu süreçte?
Ben ara ara buz uygulamaya çalışıyorum. iki bileğimde kötü durumda. oğlum da sürekli kucak istiyor. ne zaman geçecek bu :(