İyi geceler hanımlar😞 24 aylık Oğlum 1 hafta önce adeno virüs olan bir arkadaşımızdan virüs aldı.7 gündür gözü şiş, kapandı tamamen içi kırmızı ve akıyor.Gitmediğimiz doktor kalmadı hepsi aynı şeyi söylüyor, zamanla geçer diyorlar ama çocuğumun gözü gün geçtikçe daha da şişiyor.Bu gün huysuzlanmaya başladı verdikleri damlalar iyileşmeye yönelik bir şey yapmıyor. Daha önce bu hastalığı duyan yada yakalanan varsa beni aydınlatsın lütfen 😿😿