Aysecikk3 İlk oğlumda asla böyle durumlar yaşamadım. Duyduğumda şaşırıyordum hatta el kadar çocuk öylesine nasıl sinirlenebilir diye. Ama 13 aylık kardeşine sakinleştirici vereceğim neredeyse🙈 son 20 gündür çok sinirli,kendini sıkıyor ve kafasına vuruyor. Hızla büyüme evrelerinde olduğu için normal olduğunu biliyorum.
Bu geçecek yerini 2 yaş sendromuna evirecek falan filan. Bitmiyor yani,şekil değiştiriyor:)