Gizem91 Selam annelerim 🥰bebeklerinizi yüzüstü yatırıyor musunuz acaba.benim kız rahat uyuyor o şekilde ama tehlikeli diye rahat da edemiyorum.dusunceleriniz neler?
1armintosannesi Gizem91 gündüzleri öyle uyutabilirsin merak etme nefes alıyorlar hatta daha rahat alıyorlar gazı da çıkıyor bu sayede
MerveAlaca67 Gizem91 benim bebeğim hep yüzüstü yatıyor beşinci aydan beri şu an yedi aylık asla sırt üstü yatmaz ben çevirsem bile hemen yüz üstü döner
Okuroya Benim bebeğim yüz üstü daha rahat ve daha uzun süre uyuyor. Ben sırt üstü yatirsam bile kendisi yüz üstü dönüyor. Bebeğinizin ayı büyükse problem olmaz nefes alamadığı zaman pozisyon değiştirir ama yine de takip edin tabi
Okuroya Gizem91 biraz erken sanki yani bana küçük geldi ama bilemedim benim bebeğim 13 aylık 7 aylık olduğundan beri yatar. Kendi kendine rahatça sırt üstünden yüz üstüne yüz üstünden sırt üstüne dönmeyi basarabildigi zaman yatırın bence ama yine de siz bilirsiniz tabi