minigimmm_15 Kızlar hastanede yattık bu yuzden bitkisel neler vereblrm beni aydınlatın kış boyu nası koruruz hastaneye yatıp çknca haliyle korktum kronikleşmesini istemiyorum neler yapablrm fikir verirmisinz
Seliminannesiiii minigimmm_15 üşütmemeye çok dikkat edin özellikle sırtını göğsünü. Burnunu sürekli açık tutun ben birde kozalak pekmezi yediriyorum. Bizde üç aylıkken bronşiloit geçirdik hastanede yattık sonrasında hemen ciğere iniyordu en ufak hastalıkta. Mümkün olduğunca hasta kimseyle görüşmüyorum çünkü en ufak grip nezle de ciğerleri ötmeye başlıyor. Çok geçmiş olsun size de.