Denizmeryem
Valla ben aglasa da zirlasada, cigliklar atsada hep cikardim disariya atak donemlerinde bile.. Cok da iyi geldi.. Hem de sosyallesti.. Disarida ne gorse elleriyle gosterip bu ney der gibi bakisi, ben cevap verdigimde baska bir seyi gostermesi gibi gibi.. Uyaran bakimindan cok iyi oluyor.. Bunlar gecici durumlar.. Hepimiz yasadik, yasiyoruz.. Agliyor, zirliyor diye eve kapatmamaliyiz minnoslari.. Cikart disari birazcik gezdir dolastir minnosu hava alsin. Kedileri, kopekleri gorsun.. Ona da iyi gelecek, sana da.💕