Prenses070219 Merhaba anneler doktorumuzun yönlendirmesiyle ek gıdaya başladık yarın bebeğim tam 6 aylık oluyor. Bu zamana kadar patates havuç brokoli bal kabağı tadımı yaptık. Nasıl ilerleyebilirim? Meyvelere mi geçmeliyim artık?
Bsradskran Prenses070219 tattırdığın sebzelerin çorbasını yapabilirsin yanına meyve veya yoğurt olabilir