Buseennar üçten sonra düzeldi bizim canım , kendisi yapmadığı için sancı çekmiyorsa yani kıvranıp ıkınmıyorsa sorun yok. Büyüme için vücut yağ depoluyormuş ve bağırsakları büyüyor dedi Dr. Kızım on gün yapmadı hatta tam 2. Ay aşısından sonra başladı o dönem o gün yapmıştı on gün sonra yaptı sonra bir hafta sonra bazen ertesi gün yine yapıp 5-6 gün ara verdi.. şimdi 4,5 aylık olduk düzenli 🌺 bebişin iyiyse stres yapma hiç dönemsel şeyler