6 aylık kızım bir sağa bir sola dönüyor ve bunu gözü kapalı uykuya tam dalamadan önce yapıyor mızıklıyor ağlıyor dönüp uyuyamadığı için.Ama sürekli yaptığı bir şey değil acaba neden böyle olur bir yeri ağrıdığında falan böyle yapar mı bebekler yoksa doğal bir süreç mi ?