GSenay biogai bağırsak düzenleyici diye biliyorum, her gün aynı saatte kullanmanız lazımmış ve onunla birlikte bir gaz damlası daha kullanmanız lazımmış. Benim oğluma biogaia’yı düzensiz kullandık 2-3 kez sonra bıraktık, zinco da kullanıyorduk ama dediğiniz gibi daha kötü oluyordu ıkınıp duruyordu pek de işe yaramıyordu, çocuğun bağırsaklarını ekstra yormayalım diye onu da bıraktık. Şükürler olsun son 1 haftadır gaz ağlaması olmuyor ama 2 ay neler çektim anlatamam, biraz sabır gerekiyormuş bunu anladım. Ufak tefek tavsiye verebilirim, her gün sabah çoraplarını değiştirdim terledikçe üşütmesin diye, 40’ından sonra bir çorap bir patikli alt giydirdim daha fazla giydirip terletmek istemedim. Karnına sıcak havlu koydum. son haftalarda ayaklarına çörekotu yağıyla masaj yapmaya başladım, her duştan sonra acı elma yağıyla ayaklarına masaj yaptım. Sabahları yeni emmediyse ve ağlamıyorsa karnına gaz masajı yaptım. Şükür artık bisiklet hareketiyle ya da kendi gazını çıkarıyor, hala biraz zorlanıyor ama o da geçer inşallah. Tek çare sabır, bunlar gazı geçirmiyor ama az da olsa rahatlatıyor diye düşünüyorum. Emin olun bu gaz durumunun hepsi geçecek birazcık daha sabır, zaten 40’ı çıktıktan sonra vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz ❣️ Ama uyku ne zaman düzene girer onu ben de bilmiyorum bir umut 3 ay geçsin diye bekliyorum işte.