Hazal_170721 Deletedmom_20 hamilton R1 aldım çok memnunum çok hafif tek elle kapanıyor çanta gibi oluyor baston gibi değil bebek arabası kızımdan daha hafif 😅
Hazal_170721 Deletedmom_20 puseti yok ama ben kullanan biri olarak söyleyebilirim pusetsiz olarakta yenidoğanı rahatlıkla koyabilirsiniz tam yatış özelliği var
Saitkereminannesi Deletedmom_20 evet tam yatar pozisyonda kullanılıyor biz Travelden sonra kabin boy aldık ama çok memnunum il dışına çıkarken travelde rezil oluyordum.
Keremikoo Deletedmom_20 bagi xero autofolding. Yenidoganken pusetini uzerine taktik sonra cikardik kabin gibi kullaniyoruz. Memnunuz yalniz tek yon cift yonlu degil.