Kızlar kızım çok hareketli küçük bi deliği bile ellemek istiyo 1 yaşında elbette tam keşif dönemi oto koltuğu var arabada ama 1 dk sonra çıkmak istiyo ağlıyo benim kucağımda da çok durmuyo napacam ya gerçekten maks yakında bi yerlere gidebiliyoruz şoyle önde oturup cocukları arkada olan annelere bayılıyorum ya ne zaman geçerim bu döneme acaba sabırlı ve inantçi olsam da çıkarmasam mı koltuktan sizce ?