İlk 5 ay anne sütü aldı hala emiyor 5. Ayda ek gıdaya yavaştan geçtik püre seklinde başladık 25 gün sonra yasına girecek hala katı gıda yemiyor. Alttan iki dişi var sadece. Bi ara püre verdiğim halde ağzında tutuyordu verdiklerimi. Eline cubuk, salata, meyve verdiğimde sadece oynuyor ve atıyor. Doktorada götürdüm çiğneme ve yutma refleksi gelişmemiştir diyor arada dikkatlice gözetliyorum gerçekten çiğnemiyor ve yutmuyor salata koparsa agzında tutuyor saatlerce! emziriyim diyorum bi bakıyorum salatayı hala yutmamış ememiyorda yutmayınca. Doktor 3-4 saat anne sütü almadan aç bırak öyle dene dedi ac bırakmaya gönlüm razı olmadı. ama yumusak oyuncakları kabloları agzına götürüp ısırıyor bir köfte bir erişte veya makarnayı asla yemiyor makarnayı köfteyide püre yapamam artık rendeleme türü yapıyorum onuda yemiyor doktor 4-5 ay takip et hala aynıysa çiğneme ve yutma refleksiyle ilgilenen bölüme yönlendirebiliriz dedi aklıma kötü şeyler geldi zaten kilosuda az geliyor😔