Neslihan38 Hanımlar aynı durumu yaşayanlar varsa süreci nasıl aTLattiniz? Bebekle temasiniz nasıldı? EMzirme süreciniz nasıldı? Hangi takviyeleri aldiniz
Ebru-isil Neslihan38 C ve d vitamini aldım. Kızıma da portakal suyu verdim ve d vitaminin damla sayısını arttırdım. Herhangi bi önlem almadım çünkü kızımda da belirtiler vardı hepimiz olmuştuk yani. 2 gün ateşi oldu sonra geçti. Kendiniz bol sıvı C ve d vitamini alın. bol bol besleyin bebeği de
Ebru-isil Neslihan38 siz yine de maske takın ama aşı olanlara emzirin ki antikorlar geçsin çocuğa diyorlar
Gozdegemen Benimde bir aylikti sadcee parol içtim maskeyle emzirdim fakat bebeğime de geçti büyük ihtimalle ateşlendi hastaneye götürmüştük kan alındı serum takıldı düzeldi bir iki güne. Çok geçmiş olsun
Neslihan38 Ebru-isil benim tek aşı m vardı. Ama sanırım bebeğime de bulaştı yavaş yavaş belirti göstermeye başladı 😥😥 maskesiz oda da bile durmuyorum o konuda dikkatte ediyorum aslında ama 😥😥