Elisabt Saziyersin insallah sağol kuzum bu fotoğrafı görünce bana da erkek gibi geldi ama doktor nasıl söylemedi anlamıyorum
Saziyersin Elisabt haftanız erken ise soylemeyebiliyirlwr netlesinceye kadar belki bizde karistiyor olabiliriz
Saziyersin Sermec27 canim sen happy momda idin oradan yaziyorduk ismini görünce ayni yazayım dedim ne yapıyorsun bebiş nasil ne kadarlık oldunuz
Sermec27 Saziyersin iyiyiz cok sükür canım bebiş 8 bucuk aylık oldu nerdeyse cok sükür bugüne senin ismin neydi orda 🥰
Saziyersin Sermec27 ayni böyleydi orada da bizde 7 bucuk aylik olduk hatta sende de gebelik sekeri vwrdi sanirim oradan hatırlıyorum
bebiskoooo Elisabt canım bugünkü ultrasonda görünen kesin erkek öncekinde demek ki belli olmuyordu bacak arası boşluk gözüküyordu bugünkünde erkek gözüküyor hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah 🙏🏻
Sermec27 Saziyersin aaa hiç hatırlamadım bu ismi nedense canım evet gebelik şekeri vardı sizin miniğe de maaşallah aramızda cok yokmuş 🥰