Elisabt AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk bebegimde kız ben çok istemiştim bi kız kardeşim olmasını kızıma nasip olur belki ☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elisabt Bende ikinciyi kız istemiştim bir tık fazla. Kızıma kız kardeş dedim. Oğlum oldu iyiki oldu öyle güzel ki😌💙