İyi akşamlar hanimlar evladım nerdeyse iki buçuk yaşında baktım kendinden kucik çocuklar bile üstüne yuruse korkup arkama saklaniyor. Bir Buçuk yaşında kiz, oğlumdan elindekini almak için ona doğru geliyor benimki kucağıma koşuyor kız vuruyor, bu bana geliyor . Tabi birbirlerini incitsinler istemem ama orta yolu nedir diğer bebek anlamaz bizimkine nasıl kendini korumasını ogretebilirim siz nasıl yaptınız ? Benim bu durumda pasif durmam mi gerek ne yapmam gerek bu konuda bilgi verecek olan yok mu ? Ben oğlumu bu şekilde gördüğümde çok şaşırdım annesi de kaç kere senin oğlun korkuyor falan dedi canım çok sıkkın . Var mı tavsiyesi olan ????