11 yaşında başladı ilk adet olmamla 24 senedir çekiyorum kendisini. Bende hamile kalmadan önce relpax alıyordum. Bir de kronikleşmiş sinüzitim var. Adet öncesi ve sonrası ağrıyor bazende dengesiz uyku, üzüntü ,çok mutlu olunca,yorulunca.Migren başladımı dur durağı yok ense kafa yüz göz ve kaş ağrısı aynı anda geliyor. Bu durum menopoz olunca geçiyormuş halam annem ananem genetik faktörüm. Allah yardımcımız olsun resmen o günler hayat benim için duruyor.