tostosata Kızlar çok özür dilerim bugğn oğlumun sırtında yaralar vardı egzama gibi. Alerji mi değil mi bilmiyorum yarın randevu aldım götüreceğim fakat 2 kere kaka yaptı 2si de iğrenç kokuyor çok özür dilerim adet kokusu gibi değişik bi garip. Neden olabilir
eylulnisa_20 tostosata alerji olabilir canım benim komşumun da bebeği alerjiydi ve kakası kötü kokuyordu maalesef
Melegimekavustum tostosata benim kızım da 2 ay 20 günlük gazı ve kakası çok kötü kokuyor. 2 hafta öncesine kadar günde 2 kez kaka yapardı şimdi haftada bir yapıyor. Sağlık ocağı sadece anne sütü ile besleniyorsa normal demişti. Koku içinde sen üşütüyosan olabilir dedi ama saçma geldi bana. Bazen kokuyor bazen kokmuyor bence genetik bu tarz şeyler 😬😀
Busrabsr Bellatrix bizimkide eksi ve yesil sari sulu ishal geliyor arada kabizlik zaten yasiyor yaptigi zaman da oyle geliyor
tostosata Bellatrix yok ekşi değilde petrol gibi benzin gibi değişik ya dün mama değiştim sma verdim iyi gelmedi geri hipp verdim SMa içine zeytinyağı damlatmıştım bide dün lahana yemiştim. Hem anne sütü hem mama gidiyoruz
Simayeflin Benim kızım da 2 ay 18 günlük ama onunla kokuyor dün gece doktora götürdük kokar bişey olmaz dedi bende anne sütüyle besliyorum