Azram_2021 Kızlar 2 gündür büyük tuvaletini yapamıyoruz kabız değil 2 gün yapmaması normalmi bir gün önce yine 2 gün yapmadı teyzin yağı ile yaptırdım yine teyzin yagını denedim ama bu sefer yapmadı Dr götürmelimiyim
Milena11 Azram_2021 10 güne kadar bebekte bir rahatsızlık durumu yoksa nprmal doktor müdahale bile etmiyor mama kullanıyorsa mamalara zeytinyağ koyun 1 çay kaşığı günde 4 5 kez verebilirsiniz hakiki soğuk sıkım olacak
pinkooo_02 Azram_2021 benim oğlum 6 gün yapmadı doktor 10günde yapmayabilir bebekler dedi ama çok zorluyordu kendini ağlıyordu o derece zorlanıyordu bende dayanamadım kulak çubuğunu zeytin yağına batırdım sonrada popusunu uyardım öyle yaptı bu iyi birşey değil asla yapmamam lazımdı ama ağlıyordu artık yapamıyor diye
kuzey-21 Azram_2021 valla 10 gün yapmamıştı benm bebeğim eşime doktora sordurdum poposuna sabun sok demiş yapmadım ben. Sonra kendiğinden yaptı.
Yesim95 Milena11 evet bana da dr 10 günü geçerse kabiz diyebiliriz normal bi kac gün yapmaması demişti 3 aylıktı kızım
Miniknur 2 iyiymis 16 gunde bi yapti 5 aylik olana kadar hicbi doktor bulamadi meger sut urunleri alerjisi varmis. Diyetle 1 ayda duzeldi.