Minikom_35 Cinars14 evet var benim kızım fazla emmedği günlerde bıngıldağı çöküyor o gün bol su veriyorum ve sıkça emziriyoeum hemen düzleyip bebeğin susuz kalmış su ver ona biraz hava da çok sıcak suyu kaynat ılıt ver
Minikom_35 Aselina53 ay su ver ya doktorlara bakma sen kaynat ılıt ver susuz olur mu hiç ben kızma doğduğundan beri veriyorum benim kızımda anne sütü alıuo havalar çok sıcak günah
OlgaArslan Aselina53 daha çok küçükmüş suyla ilgili bişey diyemem illa ver de diyemem verme de diyemem ama başka bi doktora bıngıldak ve su konusunda danışmanızda fayda var.
Cinars14 Janss tesekkur ederim canim doktora gittik cok agladigi icin olms dedi gecti cok sukur cok aglamasida gazli oldugu icinmis kolik bir bebegim var malesef
Handecelik Cinars14 ben de 1.5 aylıkken koştum gittim bıngıldağı çöktü diye Doktor yüzüme bakıp güldü normali bu dedi :)